OMG! It's been a LONG time!

Post here to unlock all public forums. An admin will send you information on how to join our servers after posting. Please read our rules before playing.
User avatar
DoorMat
Former BRATS Member
Posts: 118

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#21 » Wed Oct 26, 2016 4:30 pm

Figures your slutty ass would log on just for a guy. PFFTTT
Whoremachinegirl <3

User avatar
WarGoddess
Former BRATS Member
Posts: 279

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#22 » Wed Oct 26, 2016 4:52 pm

Lmao I knew you'd comment Victor ;) That's right I'm coming back so suck it bitch <3

User avatar
HannY
Former BRATS Member
Posts: 529

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#23 » Thu Oct 27, 2016 8:21 pm

Warmy lives!

User avatar
DoorMat
Former BRATS Member
Posts: 118

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#24 » Fri Oct 28, 2016 3:21 pm

Wormy*. You can also call her WhoreGoddess, Whoremachinegirl, Slutzilla #1 (Cortney is #2), or just Marcy.

User avatar
{cB}Sharkbait
BRATS Member
Posts: 591

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#25 » Sat Oct 29, 2016 4:36 pm

He just wants to have rage sex with all of us.
Image

User avatar
WarGoddess
Former BRATS Member
Posts: 279

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#26 » Sat Oct 29, 2016 6:20 pm

Oh victor don't be mad ;) You're still my number one bitch :)

Jac
Posts: 6

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#27 » Wed Nov 02, 2016 4:31 pm

Hi Jac!!!!!!!!!!!!!!! I logged on just for you hahaha ;) Miss you!!!! Xoxo
Warmy! Wow....long time no see! How's life?? How's the little ones? Tiger still have you in check?? :oops:

Victor...FB? Really? Didn't you know that FB is for OLD people? Get with the millennial generation dude...tweet your twitter, pics on insta, sc your stories.... :cool:

Why hasn't Canada immigration deported Goose? and Hanny, and Hannah???

Why is Boo still wearing his disco boots?

btw...hi cookie, wifey, shark

wait...I thought dumb Scissor was my bitch :tongue:

User avatar
DoorMat
Former BRATS Member
Posts: 118

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#28 » Wed Nov 02, 2016 4:48 pm

Stupid Jac. How else will I get to write to your dumbass? I don't use Twitter and Instagram is just for dick pics. And I'm not your bitch. Many people have claimed that I am their bitch. I'm very popular. But it's actually the other way around. They are all my bitches, they just don't know it yet. One trip to Vegas and a bag of roofies.

User avatar
{cB}Sharkbait
BRATS Member
Posts: 591

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#29 » Wed Nov 02, 2016 6:17 pm

Next year sir, next year.
Image

User avatar
HannY
Former BRATS Member
Posts: 529

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#30 » Wed Nov 02, 2016 7:18 pm

Victor is serving a life ban from Snapchat. For obvious reasons. :poop: :poop:

User avatar
WarGoddess
Former BRATS Member
Posts: 279

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#31 » Fri Nov 11, 2016 10:13 pm

Jac what... What am I to you noob:(

Jac
Posts: 6

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#32 » Sun Nov 13, 2016 8:51 pm

Jac what... What am I to you noob:(
hmmmm.....decisions, decisions....

User avatar
DoorMat
Former BRATS Member
Posts: 118

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#33 » Mon Nov 14, 2016 4:08 pm

You're a crack whore to him.

User avatar
WarGoddess
Former BRATS Member
Posts: 279

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#34 » Tue Nov 29, 2016 9:04 pm

Douchebags lmao!!! Both of ya ;)

Jac
Posts: 6

Re: OMG! It's been a LONG time!

Post#35 » Tue Nov 29, 2016 10:08 pm

Douchebag VICTOR lmao!!! HATE ya ;)
fixed

Return to “Introduce Yourself”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests